סדנת הנהלה לפתרון בעיית עומס המידע בארגון

נתן זלדס

 

"חזרתי משבוע חופש ויש לי אלף מיילים ב-Inbox"
"אף אחד כבר לא עובד בחברה, רק מתעסקים בסמרטפונים!"
"תפסיקו כבר לשלוח אימייל, תתחילו לדבר!"
"בישיבות כולם בוהים במסכים ואיש אינו מקשיב"
"אשתי אסרה להכניס את הסמרטפון לחדר השינה..."


נשמע מוכר? אלה החיים שלנו.
יש דרך אחרת. ביישום פתרון נכון תוכלו להחזיר לכל עובדי הידע בארגון כמה שעות בשבוע, לשפר את היצירתיות שלהם, לעצור את השחיקה ולהחזיר להם את ההנאה בעבודה ואת איכות החיים אחריה.
מנהלים רבים כבר הבינו שכך אי אפשר להמשיך; אך לרבים חסר הידע הדרוש לטפול בבעיה המורכבת הזאת.
מה אפשר לעשות?
נתן זלדס, איש הי-טק שהתמחה שנים רבות בטיפול בנושא בארץ ובעולם, מביא לך את הידע החסר שיאפשר לך להחזיר את היעילות והשפיות לארגון שלך.
סדנת ההנהלה לפתרון בעיית עומס המידע תנחיל לסגל הנהלת הארגון שלך את כל שעליו לדעת על מנת להגדיר ולהנהיג תכנית שינוי בהצלחה; זאת על סמך הניסיון הרב של נתן לגבי מה שהצליח – ומה שנכשל – בארגונים אחרים בעולם.

הסדנה:

• תקנה למשתתפים את הידע וההבנה הדרושים כדי להעריך את בעיית עומס המידע על כל היבטיה.
• תסייע להם להחליט באופן מושכל כיצד לפתח ולהנהיג תכנית אופטימלית לפתרון הבעיה בארגון שהם מנהלים.

השיטה

• מפגש אחד בן שעתיים באתר הלקוח, בפורום של ישיבת הנהלה.
• המפגש כולל הרצאה של כשעה וחצי להעברת הידע הדרוש, ובהמשכה (ואף במהלכה) דיון על התאמת הלקחים לארגון היעד ותרבותו.
• ניתן להעברה בעברית או באנגלית.
• לפני המפגש תתקיים שיחה מקדימה עם מנהל ארגון היעד לתיאום ציפיות והבנת מצב הארגון.

תכנים כלולים

• מרכיבי הבעיה, והנזקים שהיא גורמת לארגונים.
• גורמי היסוד לבעיה (לא מה שחשבתם...)
• מרחב הפתרונות הקיימים.
• לקחים מיישום בארגונים אחרים.
• גורמי הצלחה קריטיים לפריסת פתרון מוצלח.
• דיון קבוצתי: התאמה והמלצות לארגון היעד.

נתן זלדס

מוכר בעולם כדמות מובילה בתחום שיפור האפקטיביות של עובדי ידע בארגונים. לאחר 26 שנות קריירה כמנהל וכמהנדס בכיר בחברת אינטל, הוא מסייע היום לארגונים ולחברות סטארט-אפ לפתור בעיות מורכבות בנושאים שעל התפר בין טכנולוגית המחשב והתנהגות האדם. תחומי ניסיונו המגוון כוללים ייזום, בניה וניהול של פעילויות בתחומי טכנולוגית המידע, ניהול לחדשנות, פיתוח מנהיגות טכנולוגית, ניהול ידע, פיתוח חברות סטארט-אפ, עבודה מרחוק, וקשרי תעשיה/חינוך/אקדמיה.
יעד מרכזי בפעילותו של נתן הוא ריסון בעיית עומס האימייל והתקשורת אשר פוגעת אנושות ביעילות ובאיכות החיים של עובדים בארגונים עתירי ידע. הוא זיהה את הבעיה כבר לפני 25 שנים, ומאז פיתח ויישם פתרונות מקוריים באינטל ובחברות נוספות, וייסד את האגודה הבינלאומית לחקר עומס המידע, שהוא מכהן כנשיאה.

תשעה לקחים בחדשנות מתולדות המחשוב

בעולם העסקים המודרני החדשנות היא מרכיב חיוני, ואף על פי כן לא תמיד אנו יודעים כיצד לטפח אותה בהצלחה – ולא פעם אנו משלמים על כך מחיר כבד. בהרצאה זו נשתמש בדוגמאות מן ההיסטוריה המרתקת של חומרת המחשבים באלפיים השנים האחרונות כדי להמחיש מזווית מקורית לקחים מרכזיים בטיפוח חדשנות, בעצמנו ובארגון שסביבנו.

לשם כך נבחן פרקים נבחרים מחייהם של אנשי הגות כמו פסקל, בבאג', טיורינג, פון נוימן, ואחרים; וננסה להבין מדוע חלקם הצליחו וחלקם נכשלו במימוש החזון שהנחה אותם ליישם כלי חישוב פורצי דרך בחזית הטכנולוגיה של זמנם ומעבר לה. אגב כך יתבהרו לקחים חיוניים, חלקם בתחום התנהלות הפרט המעוניין לממש את יצירתו בסביבה מורכבת, ויתרם בתחום הניהולי ברמות שונות בארגון.

קהל יעד: מנהלים ועובדי ידע בארגונים מכל הסוגים.     משך ההרצאה: 45 דקות (קיימת גם גרסה של 30 דקות).

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input