תדמית ופוליטיקה, תקשורת, מותגים ופרסומות

מיכל לסר

 

                 

תקשורת בינאישית בעידן האינטרנט 

כשהילד חולה, לי אנחנו פונים לעצה – לרופא 'המומחה' או ל – 'חוכמת ההמונים'?
למי יש יותר יכולת להפיץ מידע – ליאיר לפיד או לאבי לוי מרחובות?
האם יש היום יותר בעיות קשב ריכוז מבעבר ומה הקשר של הסמארטפון לעניין?
מה יותר קשה – חרם במרחב הווירטואלי או במרחב הפיזי?
והאם פרצוף מחייך המגיע בסוף משפט, יכול לגרום לצד השני לסלוח לנו או לחבב אותנו?

על שאלות אלה ושאלות רבות נוספות נענה בהרצאה שתעסוק בשינויים שחלו בתקשורת שאנחנו מנהלים בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות.
ההרצאה מלווה בתמונות, צילומים, קריקטורות, קטעי סרטים וסרטונים. 

מה הקשר בין פוליטיקאי לפחית קולה? 

תדמית ופוליטיקה

מי מעצב את דעת הקהל, הפוליטיקאי או התקשורת? כיצד פוליטיקאים מגבשים תדמית ציבורית? מדוע אהוד ברק לקח חלק בתוכנית סאטירה? מה הקשר בין בנימין נתניהו לג'ון קנדי?

במסגרת ההרצאה נעסוק בפרופיל של מועמדים פוליטיים, כפי שהם מוצגים בפני קהל הבוחרים, בדינמיקה בינם לבין התקשורת ובמתכון להצלחה שיווקית במדינות שונות.

בין שאר התכנים המועברים בהרצאה:

• תדמית תקשורתית – אופן הגשת המצע

• מראה חיצוני או עבר ביטחוני – הבדלי תדמית בין מדינות

• צילומי פוליטיקאים – מצילום מבוים לפאפארצ'י

 

 

מותגים ופרסומות: מה מוכרים לנו?

מה ההבדל בין שיווק למיתוג?

מה חשוב לאישה אסיאתית כשהיא קונה שמפו ואיך ישווקו אותו לצברית?

מה בין קלינקס לטישו?

ומה מוכרים לנו בעצם – יכולות, נוסטלגיה או אולי סטטוס כלכלי?

על שאלות אלו ועל רבות אחרות, נשיב בהרצאה נוקבת ותוססת שתעסוק ב'מאחורי הקלעים' של עולם הפרסום, בכוונותיהם הנסתרות של המפרסמים ובתפיסות הצרכנים ומה שמניע אותם לקניה.

ההרצאה מלווה בתמונות, צילומים וקטעי פרסומות.

 

התקשורת כיוצרת תדמית – הון, שלטון, בידור וריאליטי

מי הם פטרוניה של התקשורת?

מהו תמהיל הרייטינג האולטימטיבי?

מה לנו ולחדרי עריכה נוצצים, פס קול מרטיט ואפקטים?

מהו הפרופיל האידיאלי לשדרן טלוויזיה?

וכיצד גופי החדשות משמרים את תחושת השייכות הישראלית?

בנושאים אלו וברבים אחרים, נעסוק בהרצאה חדשה ותוססת, הדנה בדרכים השונות של התקשורת לגבש תדמית על אנשים ואירועים ולעצב את סדר היום ותפיסת המציאות שלנו.

ההרצאה מלווה בתמונות, צילומים וקטעים מתוכניות תעודה וטלוויזיה.

 

מיכל לסר

מרצה בעלת ניסיון עשיר בפיתוח והעברת הרצאות וסדנ אות במוזיאונים, חברות מסחריות, קתדראות, מכללות, עמותות, חוגים פרטיים וחוגי בית. בוגרת בהצטיינות יתרה חינוך ואמנויות (BA) ומוסמכת מנהל עסקים (MBA) מטעם אוניברסיטת בן גוריון שבנגב.

 

 מיכל יקרה,

בדרך כלל נהוג ב"חוג החברה הטובים" שהמארחים מעורבים בבחירת המרצה שאמור להרצות בביתם, לשמחתנו הפעם לא הינו מעורבים כלל, הבחירה נפלה על הועד (דורית) וטוב שכך.

האמת חייבת להאמר, חששנו, אחרי כמעט חמש עשרה שנה של הרצאות שכללו לא פעם "מפלות",  סף הציפיות נמוך. החששות נמוגו ברגע שהחלת בהרצאה: קולחת, ברורה, מעניינת, שופעת קסם אישי ובכלל.

בעולם העסקי רווחת אמרה: "אדם שאינו מרוצה יעביר את אי שביעות רצונו לעשרים אנשים, ואילו אדם מרוצה יחלוק את שביעות רצונו עם חמישה אנשים בלבד". במקרה שלך מיכל נשמח להפוך את האמרה על פיה ולהמליץ עלייך בחום לכל.

בברכת שבוע טוב במיוחד

גדי

--

לכל מאן דבעי !

מיכל מרצה,שתענוג לשמוע אותה.

היא מקסימה, נעימת הליכות, רהוטה ובעלת השכלה רחבה,

כשכל התכונות האלה באות לידי ביטוי בהרצאותיה.

ההרצאות בנויות ומועברות בצורה מקצועית ביותר ומרתקות את קהל השומעים, שמייד בתום ההרצאה מתעניין באפשרות להזמינה להרצאה נוספת ממגוון הנושאים שהיא מעבירה.

ובנימה אישית: מיכל את נהדרת , המשיכי כך, עלי והצליחי !!

 

שרה נוסבוים

רכזת חוג "לא טוב היות האדם לבדו" – אמונה פ"ת

5.2012

--

מיכל,

זו גם ההזדמנות להודות לך על הרצאה מאלפת, מרתקת (אף אחת לא קמה ממקומה...) וכל כך מעניינת.

הדרך בה בנית את המצגת ויותר מכך נועם הליכותיך וצליל קולך המרתק. היה לנו נהדר !

תודה. תודה. תודה ובתקווה להיפגש שוב.

לידה קלה ואמהות נפלאה,

קלרה קיכל, יו"ר

אגודה ישראלית למעשה טלאים

 

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input