הרצאות בנושא שיווק ברשתות חברתיות ,יזמות, יחסי ציבור והתוכן הכתוב

רוני שדה

 

"מעניינים" – שיווק וקידום מכירות באמצעות יצירת עניין 

הרצאה מעשית ומעוררת השראה המעניקה כלים לשיווק ולקידום מכירות באמצעות יצירת עניין במגוון הפלטפורמות, בניו מדיה, בתוכן הכתוב, באירועי נטוורקינג, ביחסים עם קולגות ובשיתופי פעולה אסטרטגיים.

ההרצאה היא הזדמנות להיחשף לשיטות שיווק פרקטיות המגיעות מעולמות התוכן, הפרסום והיחסי ציבור.

"להפוך לסיקור הצלחה" - על יחסי ציבור ככלי לקידום מטרות בעידן המיקרופונים הפתוחים

הרצאה מעשית המעניקה הצצה מרתקת לעולם התקשורת וחושפת את המשתתפים למגוון שיטות יישומיות ומקוריות לקידום עצמי באמצעות יחסי ציבור ובניית תדמית מבוקשת בתחומם.

במהלך ההרצאה יכירו המשתתפים את ההזדמנויות המצויות בעולם התקשורת ואת הדרכים להשתלב בהן באופן אסטרטגי.

יוזמים יש מאין

הרצאה מעשית חווייתית המעניקה לקהל המשתתפים כלים המאפשרים לפתח ולעודד את הגישה היזמית בארגון וכפועל יוצא להעניק משמעות ועניין בעשייה לכלל הדרגים והתפקידים.

מגוון הכלים והשיטות המוצגות בהרצאה מגיעים מן העולמות: תקשורת, אימון ועסקים.

מה יקבלו המשתתפים בהרצאה:
• שיטות להטמיע את הגישה היזמית בארגון בקרב כלל הדרגים והתפקידים.
• היכרות עם סוגי היוזמות שניתן לקדם לצד ביצוע התפקיד בשטח.
• טכניקות תקשורתיות להצגת שינויים בארגון וליצירת שיתוף פעולה מכלל הגורמים המבוקשים.
• דרכים לעשות שימוש בגישה היזמית ככלי לפתרון אתגרים בשטח.

אייטם – מה הסיפור שלך?

מסלולו של אייטם חדשותי בעידן הדיגיטלי.
במהלך ההרצאה יקבלו המשתתפים הצצה למסלולם של אייטמים חדשותיים המעצבים את דעת הקהל ויחשפו להשפעתן הרבה של הרשתות החברתיות על אופיו ואופן צריכת המידע של הציבור הישראלי.

עוד במהלך המפגש ידובר על השילוב שעושים גופי התקשורת בין ערוצי המדיה המסורתית לחדשה ועל המציאות בה כמעט כל משתמש ברשת יכול לבצע מהלכים להשגת בולטות תקשורתית ולהפוך ל"מעצב מידע".

אמת, פרשנות או גם וגם

הרצאה המציגה את הקשר המיוחד שבין אמת לפרשנות בעידן החדש. כיצד התרגלנו לצרוך מידע? האם אנחנו כאזרחים עורכים הפרדה בין אמת לפרשנות? ומה משפיע על גיבוש העמדות שלנו לגבי נושאים שנויים במחלוקת?

ההרצאה מציגה פנים נוספות למציאות החיים של כולנו, חושפת נתונים מעניינים לגבי אוכלוסיות מגוונות המרכיבות את החברה הישראלית ומעוררת דיונים מרתקים בקרב הקהל.

טוקבקיסט 972

איזה מידע ניתן להשיג ממובילי השיימינג והטוקבקים ברשת?
העידן החדש מאפשר לרוב הציבור המשתמש ברשתות החברתיות להפוך למתנגד פעיל ולעיתים למוביל מחאות ומשברים. איזה שימוש ניתן לעשות במידע שמפיצים המתנגדים לדמות כזו או אחרת? כיצד מפרידים בין אמת לפרשנות בעת ניתוח המידע והאם באמת קיימת הפרדה?

במהלך ההרצאה נכיר את עולמם של הטוקבקיסטים והשפעתם על עיצוב דעת קהל ותהליך הפצת המידע.

רוני שדה

הוא יועץ תקשורת, בעל רקורד של עשור בהדרכה, בעלים של "בכמה מילים", משרד דוברות ותוכן המלווה אנשי ציבור, עמותות ומיזמים חברתיים, אנשי תרבות ואנשי עסקים באמצעות פעילות באמצעי התקשורת המסורתיים ובניו מדיה. במסגרת פעילותו מרצה רוני בארגונים, באקדמיה, בכנסים עסקיים ובסדנאות.

 

קהלי יעד: מנהלים ואנשי צוות, אנשי שירות/שיווק/מכירות, צוותים של עמותות ועסקים חברתיים, יזמים ובעלי עסקים (קטנים-גדולים), סטודנטים מתחומי השיווק/ המכירות/ יחסי ציבור.

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input