הרצאות למנהלים, לאנשי שיווק ומכירות

ליאת קרפל

 

התנגדות התנגדות התנגדות – איך מתגברים בטכניקה פשוטה

אנו יודעים כי התנגדות = הזדמנות. אך לא תמיד אנחנו מצליחים לפרש את כוונתו של הלקוח ולהבין האם ההתנגדות היא סמויה ואולי מאחוריה מסתתר דבר אחר לגמרי. בים הטכניקות ובשלל המשפטים ש"אמורים" לעזור לי אל מול הלקוח, לא תמיד אנחנו זוכרים מה לעשות או כיצד להגיב.

בהרצאה זו נדבר על:

  • מה עומד מאחורי כל התנגדות לקוח
  • האם התשובות והאוטומטים שלנו באמת עונים על ההתנגדות
  • מה ניתן לעשות אחרת
  • ·3 צעדים פשוטים לפתרון כל התנגדות

בהרצאה זו תוכלו להבין בקלות רבה יותר מה הסיבה שהלקוחות שלכם מתנגדים, מה משמעות ההתנגדות וכיצד תוכלו לרתום את הלקוח אליכם. 

Win-win

אנחנו רוצים להרוויח. מי לא? אך בעולם בו יש מרוויח יש גם מפסיד. החדשות הטובות הן שלא תמיד אנחנו צריכים להגיע למצב זה.

בהרצאה זו נדבר נבין:

  • מהם האוטומטים שלנו
  • מה המשמעות "נושאים ונותנים" ואיך באה לידי ביטוי אל מול ממשק פנים ארגוני/לקוח חיצוני
  • עקרונות עליהם נשען ה - win-win
  • כלים ישימים לשיפור מיידי של כל משא ומתן בו תשתתפו

אני מזמינה אתכם לגלות עולם מושגים חדש, בו ניתן בהחלט להגיע להבנה ולרווח מבלי לצאת למלחמת חורמה.

 

תקשורת בינאישית אפקטיבית - מה אנשים לא מספרים לך (וחשוב שתדע)

לא משנה עם מי אתה עובד. לקוחות, ספקים או קולגות לעבודה. אי-הבנות וחיכוכים הם חלק מהחבילה. לא תמיד אנחנו מצליחים לעקוב ולהבין למה הכוונה. בקלות אפשר להפוך את המצב ולייצר תקשורת מצוינת.

בהרצאה זו נדבר על:

  • מהו העיקרון שתמיד חוזר על עצמו (ואנשים לא מספרים לנו)
  • מה הסיבה שכל כך קשה לנו להיות כנים
  • ·3 הגורמים העיקריים המעכבים תקשורת בינאישית אפקטיבית

ההרצאה מלאה בדוגמאות מחיי היום יום, הומור, פשטות ובעיקר פרקטיקה ישימה שתוכלו להשתמש בה מהרגע שתצאו מהחדר. 

שרות של אלופים

מה גורם ללקוחות לומר שלחברה מסוימת יש שרות הרבה יותר טוב על פני חברה אחרת? מה עושה את ההבדל (פרט למוצר)? כשם שהא"ב הוא הבסיס להבנת שפה, שרות הוא הבסיס להבנת מצויינות ארגונית.

בהרצאה זו נדבר על:

  •  תפיסת שרות מצוין
  • הגדרת טיפוסי הלקוח
  • יתרון תחרותי וערך מוסף
  • 4 c (בעיני הלקוח)
  • כלים
  • התנגדויות

אני מזמינה אתכם להרצאה בה ההשקפה והכלים שתקבלו על נושא מצוינות בשרות ניתן מזווית ראיה חדשה ופרקטית יותר שתשנה את מתן השרות החל מהשיחה הראשונה שתבצעו. 

 מכירות מיקוד ותמצות! – על ההבדל בין טוב למצויין

מה הסיבה שישנם אנשי מכירות מוצלחים מאוד וישנם כאלה שאינם עומדים ביעדים? מכירות זו אומנות ואומנות הינה מדע שיש להבין ועבוד עליה.

בהרצאה זו נדבר על:

  • מדע המכירות
  • מהו הערך המוסף שאותו העובד מביא
  • איך ניתן לתמצת ולתקשר אותו
  • התנגדויות לקוח והטיפול בהם
  • האם אתה יודע מה וכמה יש ללקוח "בכיס"
  • אפשר למכור יותר
  • טכניקות לעירור צורך
  • התלהבות

בהרצאה זו תקבלו כלים לשיפור מיידי של תהליך המכירות שלכם בעשרות אחוזים . 

5 טיפוסי התקשורת ואיך הם משפיעים על התקשורת הארגונית

לכל אדם דפוס תקשורת דומיננטי אשר עוזר לו לתקשר עם הדומים לו ופחות מאפשר לתקשר עם דפוסים אחרים. האם הייתם רוצים לדעת כיצד ניתן לתקשר/להשפיע/להבין כל אדם ? (גם אם דפוס התקשורת שלכם שונה).

בהרצאה זו נסקור דרך משחק מעניין אשר יוציא אתכם מאזור הנוחות את 5 דפוסי התקשורת.

  • בהרצאה זו נדבר על:
  • 5 דפוסי התקשורת
  • מה הסיבה שאנו מתקשים לתקשר עם כל אדם
  • כיצד ניתן לזהות דפוסי תקשורת אצל אחרים
  • מה "מפעיל" את האגו
  • טיפים וכלים ליצירת שפה חדשה שהכרח יקדמו את מטרותינו אל מול האחר

הרצאה מרתקת בה תוכלו לזהות את דפוסי התקשורת בה אתם משתמשים, לגלות כיצד ניתן לשפר את יכולת השכנוע שלכם מול כל אדם איתו אתם בתקשורת ולגלות שפה חדשה הגורמת לאנשים לפעול בכיוון שאנחנו רוצים. 

על סרטים ופרשנויות

כבר נאמר שאנחנו התסריטאים הטובים ביותר של עצמינו. אנחנו כותבים, מביימים ומשחקים לא מעט תפקידים במציאות בה אנו חיים. החדשות הרעות הן, שלא תמיד התסריט שכתבנו תואם למציאות.

בהרצאה זו נדבר על:

  • פרדיגמות מגבילות
  • חווית זווית ראיה של המציאות בה אנו חיים
  • הכל מתחיל מפרשנות אחת לא נכונה
  • מה מונע מאיתנו תקשורת ללא פרשנויות
  • כיצד ניתן להתגבר על מכשולים אלו

בהרצאה זו תיחשפו לפרדיגמות בהן אנחנו שבויים ותקבלו כלים כיצד ניתן לפרוץ את המסגרות וליצור מציאות שונה ובהכרח טובה יותר.

 

פרואקטיביות (בעבודה ובחיים)

מי הם האנשים המצליחים ביותר בעולם? מה מניע אותם? האם היה להם הון התחלתי? מה מניע אדם להתחיל עסק בכל פעם מחדש? מהו סוד הצלחתם? האם כל אחד יכול?

בהרצאה זו נדבר על:

  • תפיסה ואנשי הפרואקטיביות
  • מעגלי החיים – פרואקטיביות וריאקטיביות
  • מיקומנו במעגלי החיים/עבודה
  • גישה ותקשורת בכל מעגל
  • שפה חדשה

הרצאה מרתקת החושפת את סודות האנשים המצליחים ביותר בעולם ונותנת כלים פרקטיים להישגים והצלחה יום יומית בכל תחום בחיינו.

 

מחשבה בוראת מציאות

לא פעם בוודאי שמעתם את המשפט: הכל מתחיל בראש. התפיסה כי מציאות מתחילה ממחשבה ושניתן לשנות אותה (את המציאות) לא תמיד ברורה ודי מופשטת.

בהרצאה זו נדבר על:

  • מהי מחשבה וממה היא מורכבת
  • מתפיסה - לעשייה
  • איך ניתן לשנות תפיסה
  • "הפרעות" בתקשורת האישית
  • איזו מחשבה מניעה/מעכבת אותי

הרצאה מרתקת על מחשבות ופרקטיקה שיהפכו את עולמכם ואת המציאות אותה אתם חווים. 

 

פרזנטציה והצגה אפקטיבית של נושא

 כאשר מעבירים מסרים אנו עלולים ליפול במלכודות שונות והתוצאה מסתיימת בחוסר עניין מצד הקהל, נושא שלא הובן ומיצוב לא נכון של מעביר המסר.

בהרצאה זו נדבר על:

  • תכנון נכון של פרזנטציה ו-5 עקרונות חשובים
  • 2 הנחות יסוד בהצגת נושא
  • "השחקים"
  • מבנה נכון של פרזנטציה
  • התנגדויות הקהל

אני מזמינה אתכם להרצאה בה תוכלו להבין את סודות הפרזנטציה המנצחת ב-5 צעדים פשוטים 

ליאת קרפל

יועצת ארגונית ומנחת סדנאות מזה 10 שנים, 8 שנים מתוכן כיועצת כמעט בבלעדיות בחברת התקשורת סלקום.

מומחית בתחום התקשורת הבינאישית.

בעלת חברת  playgroundיעוץ והדרכה ומפתחת משחק הסוויץ'.

מגיעה לכל לקוח מתוך רצון אמיתי לתת ערך מוסף וכלים המותאים לנושא ולסיטואציה, דרך מתן דוגמאות מחיי היום יום ויצירת שיח עם הקהל. 

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input