הרצאות להעצמה אישית ומקצועית

דני גל

 

העצמה ומנהיגות אישית ומקצועית. מה מניע אותנו בחיים? מה גורם לנו ללכת אחרי אדם מסוים? כיצד נוביל צוות-עובדים להצלחה? מה בולם אותנו בהשגת מטרותינו בחיים? מה מאפיין מנהיג/ה בעל/ת חזון? כיצד נגדל מנהיגים – במשפחה ובסביבת העבודה?

 

כיצד להיות אדם אפקטיבי להצלחה בחיים הפרטיים והמקצועיים

(עפ"י ספרו המפורסם של סטיבן קובי: "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד").

מה המשמעות "להיות אדם אפקטיבי"? כיצד לחיות כאדם פרואקטיבי ולא ראקטיבי? כיצד לנהל תקשורת מקדמת ומעצימה? כיצד לנהל את תגובותיך כדי שלא תצטער מאוחר יותר? האם יש לך מצפן בחיים? כיצד את/ה מנהל/ת את עצמך (ולא את הזמן...)? כיצד תנהל את יחסיך עם אחרים בגישת win-win?

 

אינטליגנציה רגשית בחיי יום-יום ובחינוך הילדים.

מה ההבדל בין האינטליגנציה הרגשית (EQ) למנת-המשכל (IQ)? היבטים מרכזיים של האינטליגנציה הרגשית ויישומם בחיינו האישיים והמקצועיים; התייחסות מושכלת למציאות והימנעות מפרשנות אישית מוטעית; שיפור יחסי-אנוש במשפחה ובעבודה; בנייה וגיבוש צוות-עובדים; הקניית אינטליגנציה רגשית לילדים; התמודדות עם בעיות גיל ההתבגרות של ילדים.

 

הורים ומתבגרים - הזדמנויות ואתגרים.

כיצד להיות הורה אפקטיבי (המשקיע את האנרגיה שלו בצורה מיטבית להשגת מטרותיו)? מהם הצרכים הרגשיים של הילדים ולמה חשוב להבין אותם? כיצד נענה לילד השואל אותנו: "מה אתה לא מאמין לי?" (כאשר איננו מאמינים...)? כיצד להתגבר על הלחץ היומיומי בשעות הבוקר, כאשר יש ללכת לגן/לבית-הספר? כיצד נדע מה עושה הילד במחשב כאשר דלת חדרו סגורה? איך נביא את הילדים ללכת בזמן לישון? כיצד נתייחס לילד עצוב שאינו מסגיר את תחושותיו?

 

תקשורת אפקטיבית ואסרטיבית.

כיצד אנו מגיבים במצבי קונפליקט? מה קורה לנו כאשר פוגעים בנו או מתחצפים אלינו? האם אנו באמת מקשיבים לזולת? כיצד נביע את עמדתנו בצורה ברורה מבלי להעליב את הזולת? מה עושה את התקשורת האסרטיבית לאפקטיבית? כיצד נקנה לילדינו הרגלים של תקשורת אסרטיבית? איך ננהיג במקום העבודה כללים שיבטיחו תקשורת חיובית ומעצימה?

 

יצירת מוטיבציה ומניעת שחיקה בעבודה.

מה מניע אותנו להשקיע את מירב יכולותינו במקום העבודה? מתי נגיע לעבודה עם אנרגיה רבה והתלהבות? מה גורם לתחושת שחיקה, עייפות וחוסר-עניין בעבודה? מה יהיו השיקולים שלנו לגבי החלפת מקום עבודה? האם הגורמים המשפיעים עלינו הם אישיים (תכונות אישיות, הרגלים וכד') או סביבתיים (תנאי-העבודה, יחסי-אנוש וכד')? כיצד נצמצם את שחיקת העובדים? כיצד נגביר את המוטיבציה של העובדים?

 

דני גל

• מעביר השתלמויות למנהלי בתי"ס ובעלי-תפקידים במערכת החינוך בנושאים של מנהיגות איכותית ואינטליגנציה רגשית, בהנחלת המודל של "תקשורת לא-אלימה", אקלים ארגוני מיטבי ומניעת אלימות, ויישום מעשי של פרויקט "אופק חדש" בבתי-הספר.

• יועץ למערכות חינוך ברשויות מקומיות ויוזם ומוביל פרויקטים מגוונים בתחומי החינוך והחברה.

• מנחה ומלווה צוותי-הגוי יישוביים ובתי-ספר לגיבוש חזון ותכניות-עבודה.

• מנחה מטעם משרד החינוך, מכללת בית-ברל, האוניברסיטה הפתוחה, מכון "רביבים", מנהיגות הומאנית.

• בעבר יועץ למנהלי מחוזות חיפה והדרום בנושא התמודדות עם נוער במצוקה ובסיכון.

• עצמאי, עוסק מורשה, רשום ב"מאגר המרצים" של משרד החינוך.

• בעל תואר M.A. במינהל ציבורי ובעבר מנהל בי"ס, ראש המשלחת הקיבוצית בצפון-אמריקה, מנהל מחלקת החינוך בכוכב-יאיר, מנכ"ל מכון למנהיגות ומנהל בכיר במכון ון-ליר בירושלים.

• ניסיון רב בהנחיה והובלת תהליכים עם אנשי מקצוע ואקדמאים במגזרי החברה השונים: במגזר היהודי – חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים; ובמגזר הערבי, על העדות והדתות השונות.

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input